הבית לעיצוב הבית!

“הלבשת הבית | הום סטיילנג | עיצוב הבית”

יש הרבה שמות לתחום הדינמי והמתפתח הזה שהפך בשנים האחרונות לתופעה מגמתית שסוחפת את העולם כולו בתחום עיצוב הבית.
כיום ישנה הבנה שניתן לשנות את חלל הבית בראיה עיצובית כוללת עם משחק של צבעים, טקסטורות, והוספה של פריטים קטנים ויחודיים יחד כדי ליצור מהפך עיצובי שלם בתקציב יחסית נמוך, לעומת הגישה המסורתית שהאפשרות לשינוי כרוכה בהוצאה כספית ניכרת ובמעורבות של כמה בעלי מקצוע, זמן, כסף, והמון לכלוך (דבר שהרתיע במשך שנים רבות את האנשים מלהיכנס למקום הזה).

בזכות שינויים בשנים האחרונות בהם הוציאו ואף העבירו את תהליכי היצור ממדינות אירופה וארה”ב למזרח בכללותו ובעיקר לסין, דבר שהוזיל משמעותית את המחיר שנגזר למוצר הסופי וללקוח הסופי והביא לפריחה עצומה בתחום.

סיבה נוספת לפריחת התחום היא כניסה של מעצבים מובילים עם הגדרות ברורות ומעקב רצוף על טיב החומרים ורמת הגימור והתיחסות לטראנדים ולמגמות העכשויות בתחום מה שהביא לשפע שלו ידענו כמותו בעבר. כמובן שכול שינוי והלבשת בית חייבים להיות צמודים לכיוון עיצובי מסוים בהם מתיחסים לתמונה הגדולה ולשפה עיצובית אחידה. כאן באים לידי ביטוי הטעם האישי והמעוף של בעלי הבית יחד עם אנשי המקצוע כיד הדמיון הטובה וזאת על מנת שלא ליצר כאוס של צבעים וצורות שיחטיאו את המטרה.

אנחנו ב – wishlistil החלטנו להרים את הכפפה ולרכז במקום אחד את מיטב הפריטים שבוא יוכלו גם מעצבים וגם ללקוחות חובבי עיצוב והפריטים המיוחדים למצוא את האפשרות לעצב ולהרכיב את החלום העיצובי שלהם.

הטיפים שלנו לשילוב הפריטים

זה תלוי בקיר

איך להלביש את הקירות של הבית

להמשך קריאה

מכניסים ירוק לבית

שילוב של צמחייה ופריטים ירוקים לאנרגיות חדשות

להמשך קריאה

עיגולים של שימחה

שילוב של צורות מעוגלות ליצירת זרימה בחדר

להמשך קריאה